Pirmadienis, Rugsėjo 05, 2011

Tėvo meilė


Esu vaikas, aprūpintas, laisvas ir džiaugsmu trykštantis vaikas. Žinau, kad Tėvas viskuo pasirūpino ir dar pasirūpins. Apie tai pasakoju kitiems vaikams ir pildau savo tikėjimo džiaugsmą jų pasidalinimais. Ir tai yra labai gera.
Žinau, kad kiekvienas surinkimas Dievo vardu yra neeilinis surinkimas, o šį surinkimą pavadinčiau šventų Dievo vaikų surinkimu. Tai buvo diena kai dar giliau suvokiau Dievą kaip Tėvą.
„Aš jums kalbėjau palyginimais, bet ateina valanda, kada nebekalbėsiu jums palyginimais, bet atvirai apie Tėvą jums skelbsiu“ (Jn 16; 25).


24 komentarai (-ų):

Tadas rašė...

Labas :) nepamirsk, kad dabar Nuotakos ir Jaunikio periodas ir ateina suvokimas, kad Dievas ne tik Tevas, bet Vyras.
Ozėjo 2:16 Tą dieną, – sako Viešpats, – tu vadinsi mane savo vyru, ir nebevadinsi savo šeimininku.
Juk visos Biblijos esme santuoka :)
Ka tai reiskia? Ka reiske Esteros zodis? ta pati ka ir karaliaus zodis.
Ka toks statusas duoda? Jega.
isejimo 15 Viešpats tarė Mozei: „Ko šauki? Sakyk izraelitams, kad eitų pirmyn.
16 O tu pakelk lazdą, ištiesk ranką link jūros ir perskirk ją. Izraelitai sausuma pereis per jūrą.

Zita rašė...

Būtent apie tai paskūtiniu metu Viešpats ir kalba.
Jis - Jaunikis, mylimas ir laukiamas.
Kalba ir apie jėgą... ir apie perskirtą jūrą.
Jis kiekvieną dieną atskleidžia vis nauja ir mane tai labai žavi.

Tadas rašė...

Pameni kalbejome kas yra jega? Jega ne lakstymas ir triuksmo kelimas, bet nusizeminimas :)

Mato 23:12 Ir kas save aukština, bus pažemintas, o kas save žemina, bus išaukštintas.
Patarlės 16:32 Lėtas pykti yra geresnis už galiūną, susivaldantis – už tą, kuris užima miestą.

Kas šiame periode yra antgamtiška jėga?

Cia aprasomas sios dienos visuomenes normalus elgesys: 1 Žinok, kad paskutinėmis dienomis užeis sunkūs laikai,
2 nes žmonės bus savimylos, pinigų mylėtojai, pagyrūnai, išdidūs, piktžodžiautojai, neklusnūs tėvams, nedėkingi, nešventi,
3 nemylintys, nesutaikomi, šmeižikai, nesusivaldantys, šiurkštūs, nekenčiantys to, kas gera,
4 išdavikai, užsispyrę, pasipūtėliai, labiau mylintys malonumus negu Dievą,
5 turintys dievotumo išvaizdą, bet atsižadėję jo jėgos. Šalinkis tokių žmonių!

o cia antgamtiskos jegos pasireiskimas :)

10 Bet tu stropiai pasekei mano mokymu, gyvenimo būdu, tikslu, tikėjimu, ištverme, meile, kantrybe,
22 Bet Dvasios vaisiai yra meilė, džiaugsmas, ramybė, kantrybė, malonumas, gerumas, ištikimybė,
23 romumas, susivaldymas. Tokiems dalykams nėra įstatymo.

Cia visur rasoma apie jega, o jeigu skaitydami mes turetume minty, kad jega tai nusizeminimas pries Dieva ir Jo Zodi, ar tokia mintis neatnesa blaivesnio supratimo?
Kas yra jėga ? :)
Tai girdėdami, mokiniai Jokūbas ir Jonas sušuko: „Viešpatie, ar nori, mes liepsime ugniai kristi iš dangaus ir juos sunaikinti, kaip ir Elijas padarė?“

Filipiečiams 2:8 Ir išore tapęs kaip žmogus, Jis nusižemino, tapdamas paklusnus iki mirties, iki kryžiaus mirties.

I korintiečiams 1:18 Mat žodis apie kryžių tiems, kurie žūsta, yra kvailystė, bet mums, išgelbėtiems, jis yra Dievo jėga.

Romiečiams 1:16 Aš nesigėdiju Evangelijos, nes ji yra Dievo jėga išgelbėti kiekvienam, kuris tiki, pirma žydui, paskui graikui.

Romiečiams 15:13 Tegul vilties Dievas pripildo jus dideliu džiaugsmu ir tikėjimo ramybe, kad Šventosios Dvasios jėga būtumėte pertekę vilties.

Romiečiams 15:19 galingais ženklais ir stebuklais, Dievo Dvasios jėga nuo Jeruzalės ir aplinkui, iki Ilyrijos, aš iki galo paskelbiau Kristaus Evangeliją.

I korintiečiams 1:18 Mat žodis apie kryžių tiems, kurie žūsta, yra kvailystė, bet mums, išgelbėtiems, jis yra Dievo jėga.

I korintiečiams 2:5 kad ir jūsų tikėjimas remtųsi ne žmogiška išmintimi, bet Dievo jėga.

I korintiečiams 5:4 Jums susirinkus mūsų Viešpaties Jėzaus Kristaus vardu, dalyvaujant mano dvasiai, mūsų Viešpaties Jėzaus Kristaus jėga

I korintiečiams 6:14 Kaip Dievas prikėlė Viešpatį – prikels ir mus savo jėga.

I korintiečiams 15:24 Po to bus galas, kai Jis perduos karalystę Dievui Tėvui, sunaikinęs visas kunigaikštystes, visas valdžias ir jėgas.

I korintiečiams 15:56 Mirties geluonis yra nuodėmė, o nuodėmės jėga – įstatymas.

II korintiečiams 6:7 tiesos žodžiu, Dievo jėga, teisumo ginklais iš dešinės ir kairės;

II korintiečiams 12:9 Bet Viešpats man pasakė: „Pakanka tau mano malonės, nes mano stiprybė tampa tobula silpnume“. Todėl mieliausiai girsiuosi savo silpnumais, kad Kristaus jėga ilsėtųsi ant manęs.

II korintiečiams 13:4 Nors Jis buvo nukryžiuotas dėl silpnumo, bet dabar gyvas Dievo jėga. Nors mes irgi silpni Jame, bet jums gyvensime su Juo Dievo galybe.

Efeziečiams 1:19 ir kokia beribė Jo jėgos didybė mums, kurie tikime, veikiant jo galingai jėgai.

Efeziečiams 3:16 kad iš savo šlovės turtų duotų jums sustiprėti Jo jėga per Dvasią vidiniame žmoguje,

Efeziečiams 3:20 O Tam, kuris savo jėga, veikiančia mumyse, gali padaryti nepalyginamai daugiau, negu mes prašome ar suprantame,

Efeziečiams 6:10 Pagaliau, mano broliai, būkite stiprūs Viešpatyje ir Jo galybės jėga.

Filipiečiams 3:21 kuris pakeis mūsų gėdingą kūną ir padarys jį panašų į savo šlovingą kūną ta jėga, kuria Jis visa palenkia sau.

Kolosiečiams 1:11 kad, sustiprinti visokeriopa jėga iš Jo šlovės galios didžiai kantrybei ir ištvermei, su džiaugsmu

Kolosiečiams 1:29 Dėl to aš ir darbuojuos, grumdamasis Jo suteikta jėga, kuri galingai veikia manyje.

Anonimiškas rašė...

Tai ar daug Tadai juru perskyrei?
Man kazkaip tai Nuotaka nesiderina su jega,o su istikimybe ir skaistumu.

Apr.3
7„Filadelfijos bažnyčios angelui rašyk: ‘Tai kalba Šventasis, Tikrasis, turintis Dovydo raktą,-Tas, kuris atidaro, ir niekas negali uždaryti, uždaro, ir niekas negali atidaryti.
8Aš žinau tavo darbus. Štai Aš atvėriau prieš tave duris, ir niekas nebegali jų uždaryti; nedaug turi jėgų, bet išsaugojai mano žodį ir neatsižadėjai mano vardo

Nedaug turi jegos,BET issaugojai mano zodi ir NEatsizadejai mano vardo.Nuotaka issaugo zodi ir varda.Ji neima kitu vardu ir jais nesivadina (kaip denominacijos),Ji neprideda nieko prie Jaunikio zodzio.Ji tyra ir skaisti.Viespats brangina Nuotakos skaistuma ir istikimybe,o ne jega.

tadas rašė...

Gerbiamas anonime malonu, kad atkreipete demesi. Jus be abejo teisus, Bet atidziau pasakitykite 2 mano,komentara? as jame ta pati sakiau,tad esame vienos minties :)

Du zmones gali stoveti prie to pacio dramblio, tik vienas priekyje, o kitas gale. Jie galetu gincytis matytdami tik viena dramlio puse. tai butu zmogiska, bet butina apeiti aplink dramli :)

Viespats brangina Nuotakos skaistuma ir istikimybe,o ne jega.

Butent Viespats brangina skaistuma ir istikyme, o tas skaistumas ir istikimybe pasiekaimas Dievo jėga mumyse, kuri padeda mums nusizeminti ir eiti toliau. Jei nori suzinoti, kiek turi jegos paziurek kiek gali nusizeminti.

Moze turejo nusizeminti pries Dieva ir Jo Zodi ir iskelti ranka, gal jis turejo nusizeminti, patiketi Dievu ir Jo Zodziu, nors Jis galbut priestaravo Mozės zmogiskui mastymui.

Zita rašė...

Jėga jėga... ot tikri vyrai jėgos įsinorėjo :) pradžioj savo silpnumą reikia pamatyt.
Kas tos perskirtos jūros. Jei Dievas leis ir numirusius prikelsim. Bet svarbiausia, kad esame Šventosios Dvasios dalininkai iš Jo malonės.

‘Ne galybe ir ne jėga, bet mano dvasia, – sako kareivijų Viešpats’ ” (Zch 4;6).

Būkit palaiminti, peštukai ;)

Tadas rašė...

http://www.youtube.com/watch?v=fdEtYKPCxGc :)

Anonimiškas rašė...

KOdel mes kartais akcentuojame labiau priemones o ne tiksla?Man reikia nuvykti is vieno miesto i kita ir as tam naudoju transporto priemone.Mano tikslas-atsirasti kitame mieste.Kas cia yra svarbiau,ar transporto priemone ar pats tikslas-kitas miestas?Aisku,svarbu planuoti kelione,kaip ir su kuo,bet jei aS TIK kalbesiu apie nuvykimo i kita miesta priemones,tai ar nenublanks mano tikslas?Ar neatrodys taip,kad man nera svarbu vykti i kita miesta,svarbu tik kaip ir kuom i ji as vyksiu?

Taigi,jei jau kalbame apie dvasinius dalykus,apie Dievo valia,turime ne tik zinoti bet ir aiskiai matyti ir suprasti sirdimi,koks yra Dievo tikslas ir kaip Jis Jo siekia.Pirma turi ateiti pazinimas,matymas...o tada ateina ir jega tam ivykdyti.Kitaip jega neateis.

Tadas rašė...

http://www.youtube.com/watch?v=AsFISSOoDqs&feature=related

Ar patinka? :)

Anonimiškas rašė...

ten tu,Tadai?

tadas rašė...

Ne ne as :) tai ar patiko? ojus anonime is kokio miesto?

Anonimiškas rašė...

Ar patiko?Hm...
Ar patiko pamokslas,ar patinka tokia ir tokia baznycia,ar patinka si giesme?
Tokie klausimai daznai yra uzduodami krikscioniu tarpe,bet man ne prie sirdies tokie klausimai,nes tokiu klausimu uzdavinejimas man parodo viena,kad krikscionybe virtusi i didele muge,kuri pilna ivairiausiu prekiu pagal kiekvieno poreikius ir skoni.

Mums daug kas gali patikti,bet ar tai,kas patinka mums,patinka ir Dievui?Kas Dievui patinka?Tik Kristus ir niekas daugiau.Jei pamokslas,ar giesme tik kalba,gieda apie Kristu,tai dar nereiskia,kad tai yra Kristus.Zmogus,ypac tas,kuris turi meniniu sugebejimu,gali labai graziai rasyti,kalbeti,dainuoti,apie Dieva,dvasinius dalykus,bet tai darys jis,o ne Sv.Dvasia per ji.
Manau supratai ka norejau pasakyti.

Esu is Vilniaus miesto.

Zita rašė...

Anonime, o dabar Šventoji Dvasia per tave ar tu rašai komentarus? Čia Kristų išaukštini ar savo žinojimą. Taip, tu teisingai rašai, bet teisdamas kitą sau nuosprendį pasirašai, nes teisi už tą ką ir pats darai.

Mane tai stebina, kad kai tiek daug norinčių mokyti kitus tiek mažai geru pamokslininkų ant Lietuvos. Lįskit iš internetunių pogrindinių komentarų ir pirmyn :)

Zita rašė...

Tadai, man gražu kai žmonės stengiasi šlovinti Dievą. Todėl sakau, kad patinka. O širdis ištiria Dievas ir kiekvienam atmokės teisingai.

http://klaidziamoksliai.blogspot.com/ rašė...

As taip pat is vilniaus, galime kada susitikti paplepeti jei nori :) Tu teisingai rasai. as daznai paklausau sito giesminko, mane pradziugina jo giesmes,tai idomu ar jus dziugina:) zinai, kai esi laimngas norisi pasidalinti su kitais :)

tadas

Anonimiškas rašė...

O tu Zita turi dvasia?Jei taip,tai dvasinis gali lengvai nuspresti kas raso is saves,kas ne 1 Kor:2:15,1 Kor:14:37.
As nieko neteisiu,nesu teisejas,tiesiog rasau taip kaip rasau.Jei kas uzsigauna,tai tik kuniskumas.

Tadai,as pats giedu himnus Dievui,kasdien,ir kasdien pradziungu dvasioje.Turiu gera himnyna.Paklausau ir kitu.Gerai,kai broliai gieda :).Tas dziugina.

Jei Viespats panores,susitiksime,Tadai :)

tadas rašė...

O kaip suzinoti ar Viespats panores :)

Zita rašė...

Anonime, sakai tai tik kūniškumas tai galima ir užgauti. O ką apie tai sako Dievo žodis?
Ant paleistuvės pasipylusi akmenų kruša būtų palietusi ir užgavusi jos kūniškumą. Jėzus būtų išgelbėjęs ją amžinam gyvenimui, o kūną... po akmenim. Juk tai tik kūnas.
Ir nesakyk, kad perdedu. Dažnai iš mūsų brolių ir sesių lūpų krinta žodžiai kaip akmenys. Manau, kad kiekvienas iš mūsų esame tai patyrę. Bet taip tarp mūsų neturi būti.
Mylėdami nepakelsim akmens net prieš kūną. Mylėti yra pranašesnis kelias 1Kor 13

Anonimiškas rašė...

Zita,kuniskumas-tai ne fizinis kunas.Ne apie fizini kuna kalbu,o apie kuniskuma,kuris yra kritusio zmogaus visuma ("as",prigimtine jega,sugebejimai,isorinis zmogus).
Buti kunisku,tai reiskia gyventi pagal kuna,gyventi grynai zmogiskai 1 Kor:3:3
DIevo zodis liepia mums gyventi pagal Dvasia ir elgtis pagal Dvasia.Kaip ir Jezus,budamas tobulu zmogumi gyveno Tevu,taip ir tikintysis siandien,turi gyventi Dvasia,kad butu isreikstas Sunus.
Kam dar neatejo tokia sviesa is Dievo,jis gyvens,vaikscios ir tarnaus Dievui savo kuniskumu,o ne savo dvasia.
Kuniskas krikscionis i viska reguoja kuniskai ir viska priima kuniskai.BUna,kad net menkiausia kritika ji izeidzia ir ismusa is veziu.Jis mielai ir su dziaugsmu priima pagyrimus,bet negali pakesti kritikos jo adresu,jis net bijo kritikos,nes tai sujaukia visa jo "ramu gyvenima".
Tai va,tiek trumpai apie kuniskuma.

Tadai,kai susitiksime,tada ir suzinosi,kad Viespats panorejo :)

Zita rašė...

Gerai, paklausiu kitaip :)
Kodėl nori įžeisti ir išmušti kūnišką krikščionį iš vėžių? Ar manai, kad Dievo šviesa ateina iš kritikos?

Anonimiškas rašė...

Ar as noriu kazka tai izeisti ir ismusti is veziu?:)
Neteisingai mane supranti,todel neteisingai ir klausimus uzdavineji.Nieko,duos Dievas,su laiku suprasi apie ka as cia...
O Dievo sviesa daugeliui yra atejusi per kritika.Jei ne kritika,jie dar vis tebevirtu savo sultyse,ir manytu,kad jie tinkamai tarnauja Dievui,kad jie yra kazka tai pasieke ir pan.Krikscionybes istorijoje pilna tokiu pavyzdziu,netingek pasidometi tik.Atmink,kad kritika gali buti ir is Dievo.Dievas gali daleisti kritika,kad kritikos pagalba patikrintu tikincio tvirtuma,bei tikejima.
Taigi,mums visiems reikia dar daug ko ismokti.

Zita rašė...

Įdomu, o kodėl aš būtent taip supratau? Sakai, kad tai man dar Dievas nedavė. O ar negali būti to varianto, kad būtent taip ir elgiesi kaip supratau?
Kritika – pagrindinė pasauliečių veikla. Bet jei tai laikai šviesa, tai siūlau į save nukreipti šitą šviesą – darbo turėsi visam likusiam gyvenimui :)
Ir nereikia man jokios istorijos, nes kritikos apšviestųjų turiu šalia ir dar nesuprantu ar jie gyvi nuo tokios šviesos ar jau...
O mano tvirtumą patikrinai :) Tvirtai įsitikinusi sakau, kad krikščionis pašauktas ne kritikuoti, o mylėti. Paskaityk, kad atgaivintum atmintį 1Kor 13.

Anonimiškas rašė...

Tai manai,kad Dievas negali daleisti kritikos krikscioniui?Kaip tu supranti Dievo meile?Kas yra meile?Kaip manai,ar Jezus mylejo Petra,kai jam pasake:eik salin nuo Manes setone!Yra nemazai tokiu epizodu Raste,kur Viespats issireiskia gana smarkiai.
Jei krikscionis bijo kritikos,ar tai po kritikos negali ramiai gyventi,tai parodo viena,kad Jis nebrandus Viespatyje ir jam reikia augti.Viskas juk i nauda turi iseiti krikscioniui...
As siltai negyvenu,ir kritikos savo adresu nestokoju,Viespats daug ko ismoke ir tebemoko per tai.

Jei tau nereikia istorijos-tai tau nereikia kitu krikscioniu patyrimu.O tai rodo viena-isdiduma.

Vienam pamokslininkui vienas brolis pasake prie visu,kad jo pamoksle nebuvo Kristaus.Jis pasake,kad jo pamoksle jautesi tik viena-jo "as",apsiskaites,pilnas informacijos,"as".Pamokslininkas buvo paliestas,jis gryzes namo ieskojo Viespaties ir klause ar taip yra istikruju.Jis gavo sviesa ir pamate,kad visas jo tarnavimas tebuvo tik jo "as" tarnavimas,o ne Kristus.Po sio apreiskimo jam atejo isgelbejimas,isgelbejimas nuo jo "as".

Vienas is meiles aspektu:visa pakencia
O kaip realybeje,ar mes VISA pakenciame,ar tuctuojau isizeidziame ir pasipiktiname net menkiausia kritika ar tai is broliu ar is pasaulieciu.pasitikrinkime.

Elijah rašė...

oho...visa kita jus skaitete...